toresnore

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Byter skola

Av gry karlsson - 7 december 2010 15:30

Ja jag antar att det är lika bra att säga det till folket nu när det är bestämt att jag ska byta skola efter jul!

Kanske kommer som en chock, men jag tycker det känns bäst så.

Lillerud är en fantastiskt bra skola och jag har haft så himla roligt här, fina minnen verkligen! Men det var inget för mig att bo borta, att gå denna skola. Jag vill plugga och bo hemma, och även hålla på med Tore.

Det som är bestämt är att jag kommer gå Jensen SAM/beteendevetenskap och jag tycker det känns rätt. Har varit på möte med skolan och kollat hur det ser ut och det verkar vara den bästa skolan om man vill plugga!


Nu vet ni det! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gry karlsson - 22 december 2010 21:37


  

Av gry karlsson - 22 december 2010 21:27

Jag måste få ge både mig och Tore och min mamma för hennes tålamod, lite beröm. Tore har lärt mig allt han har kunnat, och jag har börjat att lära honom lite saker, och det roliga är att han är 25 år gammal och NU börjar lära sig att samla sig och sä...

Av gry karlsson - 17 december 2010 10:15

      Singer är Tores flicka :')  

Av gry karlsson - 10 december 2010 13:11

I Onsdags red jag i huset, och han var kalas fin! Han var mjuk och tog för sig verkligen. Han rids i i någon hög form nu när jag inte har ridit hårt på honom på ett tag, nu fokuserar jag bara på att ha en mjuk lång/låg form och att han tar för sig oc...

Av gry karlsson - 8 december 2010 14:15

Hejsan! Idag mår man inte så, håller på att bli sjuk känner jag, och det gillar jag inte då det inte är så passande till helgen...Då jag har helgjour! Men man får hålla ut, har bara pluggat och städat idag, och ska fortsätta plugga nu. Vid tre ti...

Presentation


Välkommen till min ponny blogg!
Jag är en tjej som är 16 år och går första året på Lillerud Gymnasium. Följ min och min ponny Tornados utveckling inom dressyr! Kram

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards